Müügitingimused

1. Kuidas valida kaupu ja sooritada ost Kassidkoerad.ee veebipoes?

Ülevalt ja vasakult menüüst saad valida “Kassid” või “Koerad” sektsiooni ning selle valiku jätab Sinu arvuti meelde. Tooted on jaotatud gruppidesse nende tüübi või kasutusotstarbe järgi. Kliki soovitud kategooriale ja sirvi tooteid. Kuivtoidud ja konservid on jaotatud omakorda brändi, looma vanuse, looma suuruse, looma tõu, maitseomaduse ning eriomaduse järgi. Soodustooted eraldi välja toodud menüüpunkti “soodustooted” alla. Usume, et toodete filtreerimine omaduste järgi aitab Sul kiiremini soovitud tooteni jõuda.

Kõik tooted on eraldi grammide/kilode järgi lehel nähtaval. Lehel on näha toote pilti, pildi all toote nimetust, pakendi suurust ja hinda, lisada toode lemmik tooteks ning vaadata seda lähemalt. Kohe lehel saab ka eraldi tootele klikkamata lisada soovitud toode ostukorvi. Kui tootele vajutada, saab selle kohta lähemalt lugeda ning seda ka ostukorvi lisada.

Ülevaate ostukorvi sisust saad päises olevast “ostukorv” blokist, kust pääseb ka ostukorvi ja ostuprotsessi jätkama. Tellimus loetakse sooritatuks, kui oled valinud tooted, märkinud oma ja transpordiga seotud detailandmed, tellimuse kinnitanud ja selle eest ka tasunud. Tasumine toimub Maksekeskuse maksesüsteemis. Peale makse sooritamist pead ära ootama, kuni Maksekesksuse süsteem saadab tagasi Kassidkoerad kodulehele. Soovi korral saad tasuda ka arve alusel. Arve alusel tasumiseks saatke palun tellimus info@kassidkoerad.ee meiliaadressile.

2. Mis asi on meeldetuletus ja kuidas see töötab?

Meie siin Kassidkoerad.ee-s usume, et saame olla Sulle abiks, kui saame teha lemmiklooma toidu tellimise Sinule võimalikult lihtsaks. Usume, et paljud loomad on harjunud sööma kindlaid toite ning hea peremees kindlasti ei unusta oma lemmikule toitu tellimast, kuid samas saame selle teha väga mugavaks.

Kassidkoerad.ee veebilehelt saab Sulle soovi korral saata loomatoidu meeldetuletuse. Me saadame Sulle valitud kuupäeval e-kirja, millest saad paigutada sama toote 1 klikiga ostukorvi või tellida kordusarve ühe klikiga!

Meeldetuletuse tellimiseks määra tootele ostukorvis sobiv päevade arv ning süsteem arvestab ise välja e-kirja saatmise kuupäeva. Meeldetuletust saab tellida toitudele ja see on ühekordne.

3. Ostutehing ja selle eest tasumine

Kõikide toodete hinnad Kassidkoerad.ee veebipoes on toodud eurodes (€).

Ostu sooritamiseks valige soovitud toode, märkige kogus ja pange toode ostukorvi.

Ostu lõpetamiseks avage ostukorv, kust leiate enda poolt valitud tooted, määrake soovitud meeldetuletused ning valige sobiv transpordimeetod. Valikud salvestatakse, kui klõpsate “edasi” nupule.Seejärel määrake enda kui ostja detailandmed, soovi korral eraldi saaja ning firma andmed ja kindlasti transpordiga seotud detailandmed. Tellimuse kinnitamisel tuleb nõustuda käesolevate ostutingimustega. 

Valige sobiv pank ning tasuge tellimus Maksekeskuse süsteemis.

Maksevõimalused

Maksete teostamine toimub väljaspool e-poe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja kõrgelt turvatud maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele!

  • Pangalingiga – tasumata arvelt või ostuprotsessist leiad makse sooritamiseks järgmiste    pankade pangalingid: Swedbank, SEB pank, Luminor Bank, Coop Pank, LHV pank. Tasudes pangalingi vahendusel vajutage peale makse sooritamist kindlasti “tagasi kaupmehe juurde” nupule, misjärel kuvatakse Sulle Kassidkoerad.ee ostukeskkonnas makse õnnestumist kinnitav teade. Maksekorralduse koopiat ei ole niisugusel juhul vaja saata.
  • Visa/Mastercard Krediitkaardiga (alates mai 2015).  Tasudes krediitkaardiga, vajutage kindlasti “tagasi kaupmehe juurde” nupule, misjärel kuvatakse Kassidkoerad.ee ostukeskkonnas makse õnnestumist kinnitav teade. Vastav info on nähtaval ka arvel.

Veaolukorrad

Kui esitasite tellimuse aga makse ebaõnnestus, siis ei pea te tellimust uuesti sooritama. Andke meile info@kassidkoerad.ee meiliaadressile teada ning me saadame Sulle arve 

4. Kaupade transport Ostjani

Sooritatud tellimuste transport Ostjani toimub vastavalt Ostja poolt valitud transpordimeetodile. Valikus on järgmised võimalused:

  • Smartpost – pakiautomaatide võrgustik üle Eesti. Transport Sinu valitud Smartposti pakiautomaati on 3,5€
  • DPD pakipood – pakipoodide võrgustik üle Eesti. Transport Sinu valitud DPD Pakipoodi on 3€
  • Omnivapakiautomaatide võrgustik üle Eesti. Transport Sinu valitud pakiautomaati on 3€.
  • Smartpost kuller – Transport kulleriga üle Eesti Sinu valitud aadressile on 5€.
    • Juhul, kui tellimuse kogukaal on üle 12kg, annab süsteem automaatselt ainukeseks kauba transpordiks Smartpost kuller teenuse. 
    • Juhul, kui tellimuse kogu kaal on üle 35kg, saadetakse tellimus Sinuni mitmes osas.
  • Transport tellimuse maksumusega alates 50.00€ on tasuta!

5. Tarneaeg

Täitmiseks võetakse ainult tasutud tellimused!

  • Kui tellimus tehakse alates esmaspäevast kell 14.00 kuni neljapäevani kell 14.00, saadame tellimuse välja reedel ja see toimetatakse kohale reeglina 3 tööpäeva jooksul.
  • Kui tellimus tehakse alates neljapäevast kell 14.00 kuni esmaspäevani kell 14.00, saadame tellimuse välja  teisipäeval ja see toimetatakse kohale reeglina 3 tööpäeva jooksul.

Kampaaniate ajal võib maksimaalne tarneaeg ulatuda 5 tööpäevani.

6. Pretensioonide esitamine ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

H&K Kaubandus OÜ vastutab Kassidkoerad.ee veebipoes müügil olevate toodete nõuetelevastavuse eest. Pretensioonide esitamise tähtaeg on 2 aastat. Probleemide ilmnemisel palume saata vastavasisuline vabas vormis avaldus H&K Kaubandus OÜ kontaktidele. Kauba tagastamise soovi edastamise järel võtame Teiega ühendust kolme tööpäeva jooksul ning täpsustame kauba tagastamise ja/või ümbervahetamisega seotud detailid.

  • Ostja poolt rikutud toote halvenemise eest
  • Toote mittesihipäraselt kasutamisest tingitud vigastuste/puuduste eest.
  • Toodete kasutusjuhendis märgitud hoolduse mittetegemisest tingitud vigastuste/puuduste eest.  

Avastades toote mittevastavuse nõuetele, on Ostja kohustatud sellest teatama viivitamatult, hiljemalt 10 päeva jooksul e-mailitsi info@kassidkoerad.ee

Ostjal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada toode. Nõuetele mittevastava või defektiga kauba tagastamise transpordikulu tasub H&K Kaubandus OÜ. Tagastatud kauba eest kannab H&K Kaubandus OÜ raha tagasi 7 tööpäeva jooksul arvestades kauba tagasi jõudmise päevast H&K Kaubandus OÜ kontorisse.

NB! Tagasi võetakse ja/või ümber vahetatakse ainult avamata pakendis olev kaup. Kõigile H&K Kaubandus OÜ poolt müüdud kaupadele kehtib pretensioonide esitamine Võlaõigusseaduses ettenähtud korras.

7. Tellimuse tühistamine 14 päeva jooksul

Ostjal on õigus 14 päeva jooksul toode vigastamata kujul ning originaalpakendis meile tagastada. Kui pakend on avamata ning kaup korrektne, tagastame makstud raha. H&K Kaubandus OÜ katab postikulu juhul, kui toode on defektne või vale.

Tellimuse tühistamiseks palume saata e-kiri info@kassidkoerad.ee tuues välja tellitud kauba nimetuse, arvenumbri, maksmise kuupäeva ning tagastamise põhjuse. Raha kanname tagasi 7 päeva jooksul peale kauba tagastamist samale kontole, kust see on algselt tulnud.

8. Privaatsus ja andmete turvalisus

H&K Kaubandus OÜ ei levita Ostja isikuandmeid kolmandatele osapooltele v.a transporditeenuse osutamiseks vajalik info. Ostjal on õigus nõuda oma andmete kustutamist Kassidkoerad.ee andmebaasist.

H&K Kaubandus OÜ on kindlalt huvitatud kõikide küsimuste ja arusaamatuste lahendamisest Ostjatega. Probleemide ilmnemisel palume Sul koheselt võtta meiega ühendust telefonil +372 569 220 55 või info@kassidkoerad.ee. Reageerime 2 tööpäeva jooksul!

Kliendil on õigus pöörduda oma huvide kaitseks Tarbijakaitseametisse.